2007 m. kovo 24 d., šeštadienis

"Prestižas"

Vilnis:
 
Pažiūrėjau Kristoferio Nolano filmą "Prestižas". Nolanas - tai toks anglų režisierius, kuris aiškina, kad pradėjo filmuoti būdamas septynerių metų. Mes jau galėjome matyti jo filmą "Nemiga", kuriame Al Pačinas kamuodamasis nuo nemigos ieško žudiko.
"Prestižas" - tai tas filmas apie fokusininkus, kuriame įpintas kaip lemiamas veikėjas ir Tesla. Tai yra, jis turi būti tas genijus mokslininkas, iš kurio vienas fokusininkas įsigyja neįprastų galių aparatą. 
Jei ne ši fantastika, tai filmą būtų galima laikyti normaliu pasakojimu apie žiauriai tarpusavyje konkuruojančius menininkus-išradėjus.
Žiūrėti įdomu, daug įvairių posūkių ir traktuočių, vaidina man patinkantys aktoriai Maiklas Keinas, Kristijanas Beilas ir Skarletė J. 
Teslą vaidina Deividas Bowie. 


Įspūdingi kostiumai ir dekoracijos:
 


xxxxxxxxxxxxxxxx
Tas filmas- detektyvų mėgėjams. Aš jame beveik nieko nesigaudžiau iki pat pabaigos, todėl jis mane nervino. Ir buvo nuobodoka, nes nieko suprast negalėjau. Tai irgi nervino. Painiojau personažus, nesusigaudžiau, kuri boba yra kurio (ar visos- visų), kas yra su kuo ir prieš ką- man vis buvo paslatis, ir liko iki galo. Tai irgi nervino. 
Visumoj- pripažinau, kad filmas neblogas, gražus ir pakankamai įdomus. Tik ne man. ... :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą