2008 m. gegužės 30 d., penktadienis

Ogai Mori. VITA SEXUALIS

Tą akimirką kažkas tyliai atitraukė pertvarą man už nugaros. Įėjo moteris ir atsistojo prie žibinto. Atrodė kaip aukštos klasės prostitutė, oiran, kadaise mano matyta spektaklyje: aukštą kuodą prilaikė didžiulės puošnios šukos ir smeigtukai, o apatinis drabužis buvo raudono šilko. Smulkus baltas dailių bruožų veidas. Įkandin įžengė ta pati nebejauna moteriškė. Ji papureno pagalvėlę, ir oiran atsisėdo. Tylėdama sėdėjo, šypsojosi ir žiūrėjo į mane. Aš irgi tylėjau ir rimta mina stebėjau oiran.
Vyresnė moteris pamatė puodelį, iš kurio gėriau arbatą.
– Įsipylei iš arbatinuko?
– Taip. Truputį.
– O.
Ji keistai dirstelėjo į oiran, o ši maloniai nusišypsojo. Žibinto šviesoje sužibėjo maži balti dantukai.
– Skani buvo? – paklausė pagyvenusi moteris.
– Skani.
Moterys vėl susižvelgė. Oiran vėl spindulingai nusišypsojo. Vėl sužvilgėjo jos dantys. Suvokiau, kad arbatinuke ne arbata. Net dabar nežinau, ką gėriau. Turbūt kokį nors afrodiziaką.
Nebejauna moteriškė ištraukė puošnias oiran šukas ir smeigtukus. Paskui iš juodai lakuotos komodos išėmė ilgą viršutinį drabužį ir aprengė oiran. Kimono buvo nepaprastai puošnus, iš dryžuoto krepo su violetinio atlaso apykakle. Pagyvenusi moteris buvo banšin – oiran tarnaitė. Oiran tylėdama įkišo rankas į kimono rankoves. Rankos buvo nepaprastai liaunos ir baltos.
– Mielasis, jau labai vėlu, – pasakė man tarnaitė. – Eikš čia.
– Sakot, man metas gulti?
– Taip.
– Aš nenoriu miego.
Moterys susižvelgė trečią kartą. Trečią kartą oiran spindulingai nusišypsojo. Trečią kartą sužvilgėjo dantys. Staiga tarnaitė priėjo prie manęs.
– Mielasis, nuausiu tabes.
Pagyvenusi moteris tobulai mokėjo nurenginėti, o kai movė man puskojines, negalėjau nesižavėti tokiu menu. Paskui ji švelniai nuvedė mane už pertvaros. Nesipriešinau.
Atsidūriau aštuonių demblių dydžio kambaryje. Priekyje buvo niša, joje – koto audeklo maišelyje. Juodai lakuota drabužių kabykla it širma dalijo kambarį perpus. Vienoje pusėje jau buvo paklotas patalas. Vyresnė moteris paguldė mane taip švelniai, kad net nespurdėjau. Turiu pripažinti, kad jos įgūdžiai buvo nepriekaištingi. Tačiau ir šiaip nebūčiau įstengęs priešintis. Iš geismo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą