2009 m. sausio 10 d., šeštadienis

Išeiti iš uždaro rato

Šiek tiek keista, tačiau visuotinio baubizmo fone mano nuotaika skaidrėja ir skepticizmas mažėja. Ir priežastis visai triviali, bet teikianti man vis daugiau optimizmo. Potyris, kad nereikia kartais sureikšminti praeities ir trukdyti keistis pačiam, neužsiciklinti ir eiti toliau, nors po mažytį žingsnelį, net ir į kairę arba į dešinę, ratu , kartais ir atgalios, visai smagus! 
"Nėr to „blogo“ , kas neišeitų į gerą“- rašiau prisiminęs liaudies išmintį, kurią naujame virtualybės amžiuje galime vertinti ir kaip aktualizuotą ir vykusį kalambūrą. Panašu, kad taip ir atsitiko! Bent jau man norisi pasakyti Vilniai, kad dabar gerai suprantu Tavo aprašytąjį atradimų džiaugsmą! 

Noriu tuo pasidalinti tuo su senais bičiuliais ir kartu pasakyti naujiems, kurie skaito ir nedrįsta žengti mažo žingsnelio. Aš supratau visai neprarandantis senų savo bičiulių, o atrandu kartu su jais dar daugiau įdomių žmonių, kurių pasirodo yra irgi daug daugiau, nei galėjau įsivaizduoti, sukdamasis savo įprastu gyvenimo ratu. Juk tikrai ne naujiena buvo, kad įdomūs ir skirtingi žmonės labiau traukia vienas kitą, tačiau pakelt akis ir pažvelgt į naujus horizontus taip pat nelengva, panašiai kaip pradėti naujus darbus, valgyti kitokį maistą.

Tad neskubėdamas, kad ir po mažą žingsnelį-žengsiu, po mažą gurkšnelį - ragausiu! O jūs? :)

P.S. Tai mano pirmasis pranešimas šiame dienoraštyje ir "bloguose" aplamai! :)

3 komentarai:

  1. Mane tai, blogai-dienorasciai beveik skamba ipareigojanciai. Vien del pavadinimo, kuris lyg ir vercia rasyti kasdien. O nesijauciu toks svarbus ir is tiesu neivyksta tiek daug visko kasdien, kad verta butu aprasyta, o kartais net nesinori rasyti. Bet sutinku, Vynetu, kad idomu isbandyti naujus metodus ir gal sutikti nauju zmoniu. Be to, tikrai pradedi vertinti senus biciulius su kuriais nors ir virtualiai, bet jau praleidai nemaza gyvenimo dali. Tai irgi lyg koks eksperimentas.

    Paziurejus atgal, man toks jausmas susidare, kad mes persikele kazkur kitur vis pradedame diskusijas nuo ziniasklaidos peikimo. Siuo poziuri sis blogas atrodo nelabai nusileidzia taisyklei.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gerai Mini, kad parašei savo mintis. Aš prisidedu prie Tavo žodžių apie tai, kad rašyti dienoraštyje, kaip ir Tu, kasdien neišgalėsiu, dėl Tavo įvardintos paprastos priežasties. Žinoma. esu tos nuomonės, kad nereikia stengtis kažką daryti nenoromis! Jaučiasi tatai.
    Ir kituose bloguose, kiek matau, rašo tada kai nori, kad kažkoks įspūdis išliktų, būtų užfiksuotas. Galų gale komunikuotas be tam tikro adresato, lyg butelis su rašteliu, išmestu į vandenyną. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Manau, kad ėjimas į blogosferą prasideda nuo komentarų rašymo. (Pati pradėjau nuo komentarų GG bloge). VyneTu šioje srityje jau daug pasiekė, todėl jau laikas ir blogo įrašus skelbti. Sveikinu su Pirmuoju :)
    O kiti gal palaipsniui... Man atrodo, kad Trojaus bloge jau ir Buka pakomentuoja... ;)

    AtsakytiPanaikinti