2009 m. sausio 5 d., pirmadienis

Pavadinimas, kad Vilnis neprispaustu savo komentarais apie filmus.

pradedam naujuosius metus nauju stiliumi - blogu. Skamba kaip blogas stilius, bet gal tai iseis i gera :) is tiesu gera gal vien del to, kad dar kuri laika nepasiklysim siame interneto chaose.

5 komentarai:

  1. Ir vėl kaip prieš beveik septynerius metus - keturiese vienoj valtyje...
    Dabar reiktų pasirankioti pakeleivių iš negyvenamų salų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na taip, kaip cia pasakius, islikome laksteme paskui fanta ir dar lakstysim turbut :) kaip kokie zydai paskui Moze per dykumas :)

    O pakeleiviai visada idomus ir reikalingi. Juk atnesa kitokios patirties ir poziuriu. Butu faina jei atsirastu tokiu.

    AtsakytiPanaikinti
  3. O Vilnis klausia, kodėl seku. Taigi tikras sekėjas, kitaip - ėjikas paskui! cv :D

    Yra toks FEEDJIT Live Traffic Feed.
    Matau, kad šišon atvyksta ir iš Kauno, ir iš USA. Aš pats pasirodo iš Alytaus apskities, Druskininkų! :)
    Nekalbant apie Vilnių:
    Akron, Ohio arrived on "idant..."
    Fredericktown, Ohio arrived on "idant..."
    Kaunas, Kauno Apskritis arrived on "idant..."

    AtsakytiPanaikinti
  4. Minis rašė...
    "O pakeleiviai visada idomus ir reikalingi. Juk atnesa kitokios patirties ir poziuriu. Butu faina jei atsirastu tokiu."
    Čia, blogų pasaulyje, tos kitokios patirties ir požiūrių yra tiesiog aukso kasyklos. Tik reikia netingėti pavaikščioti po blogus, pasirankioti adresus tų, kurių samprotavimai ar informacija sudomino ir kilo noras su tokiu žmogumi dažniau pabendrauti. Blogo mechanizmas patogus tuo, kad paskui pranešinėja apie naujus postus tose patikusiose vietose. Taip galima susikurti virtualią grupelę dalyvių, kuriais domiesi, kurių tekstus perskaitai, kai tik jie ką naujo parašo, kuriems gali palikti savo komentarą ir kurie tau visada mielai atsako. Beje, tai turbūt esmingiausias skirtumas nuo forumo, nes forume dažnai koks klausimas ar komentaras pastaruoju metu palikdavo pakibęs, nes, manau, persisotinę ar pavargę nuo bendravimo forumiečiai kiekvienas sau pagalvodavo "ai, čia ne man, tegul atsakinėja kitas". Arba sugebėdavo nepastebėti, arba pastebėti ir pamiršti. Blogų autoriai kol kas elgiasi labai draugiškai, ypač tie, kurie sulaukia nedaug komentarų (o tokių blogų, manau, dauguma :)). Atsimenu, pradžioje, kai pradėjau lankytis GG bloge ir jei jo įrašo paliesta tema sujaudindavo, tai aš išsikalbėdavau ten ir buvau patenkinta, kad atradau, kas tuo domisi. Bet labiausiai mane nustebindavo GG mandagumas, kai po kiekvieno mano komentaro atsiliepdavo maloniu balseliu... Kalbu apie praeitį, nes kažkodėl apleido GG dabar savo blogą, bet aš vis tiek seku jo blogą, laukdama, gal šoktels į viršų su šviežiu įrašu...
    VyneTu, matau, nuo to ir pradėjo, t.y., rankiojasi blogų adresus, kuriuos mechanizmas pradeda sekti ir pranešti apie naujus įrašus. Troy tokių sekamų blogų, mačiau, prisirašė gal pusšimtį - ir kada jis spėja visus perskaityti ir dar gi pabendrauja, palieka ten komentarus! Man labiau patinka tuos blogus sekti iš savo blogo puslapio, ten kairėje susidėjau visus sudominusius, o taip pat naudojuosi Fantos bloge rodomomis nuorodomis. Kitose blogfermose tokie dominantieji autoriai vadinami draugais ir pan., o labiausiai man patiko Žalio Bebro (adresas pas Fantą) paaiškinimas:
    ---"
    Ir vienas perspėjimas dėl Friends List:

    Skaitau visus įtrauktuosius nuosekliai, nors ne visus įrašus komentuoju, todėl stengiuosi sau per daug į sąrašą neįtraukti - ne daugiau 50, priklausomai nuo rašančiųjų aktyvumo ir įdomumo (įskaitant ir LJ bendruomenes, ne tik pavienius vartotojus).

    Tas sąrašas yra labai dažnai kintantis, todėl prašau labai neimkite į širdį, jei vieną dieną esate “draugas“, o kitą - jau, neva, “nedraugauju“. Aš neimsiu į širdį ir to, kad mane pariteto principu lygiai taip pat išmesite! Įtraukiu lengvai, išmetu iš sąrašo kiek sunkiau, o po to visai nesunkiai ir vėl įtraukiu, jei ko pasigendu, arba einamieji asmenraščiai jau nebedomina. Todėl galite pasilikti mane savo sąraše - aš prie progos užsuksiu gal vėl paskaityti, nes tiesiog bus likusi nuoroda, o tada... kas žino, gal vėl įsitrauksiu?
    "---

    Beje, o kaip ieškoti tų blogų?
    Daug atrandu peržiūrėdama man patikusio blogo autorius nuorodas į mėgstamus blogus. Dar yra visokie blogoramų (=blogų apžvalgų) autoriai, kurie peržiūri krūvas įrašų ir pareklamuoja įdomiausius, pvz, dabar tuo užsiiminėja nezinau.lt.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nustūmiau savo postą apie filmą žemiau, kadangi Minis savąjį paskelbė be pavadinimo, tai manasis prislėgė taip, kad Minio postas atrodė kaip mano prierašas :D
    Mini, Tu gali paspaudęs pieštuko piktogramą paredaguoti savo postą ir įdėti pavadinimą.

    AtsakytiPanaikinti